تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تولیدی پوشاک ورزشی،تولیدی لوازم ورزشی،تولیدی پیراهن وشورت ورزشی، تولید کننده انواع لباس های ورزشی اورجینال،تولیدکننده پوشاک اورجینال،پیراهن وشورت مارک دارورزشی،تولیدکننده پوشاک،تولیدکننده پوشاک ورزشی،پیراهن وشورت تیم ملی،پیراهن وشورت تیم اینتر،،پیراهن وشورت تیم،پیراهن وشورت تیم یون توس ، پیراهن وشورت تیم آرسنال، پیراهن وشورت تیم رئال مادرید، پیراهن وشورت تیم میلان، پیراهن وشورت تیم بارسلونا، پیراهن وشورت تیم ریول پول، پیراهن وشورت تیم بایرمونیخ، پیراهن وشورت تیم هلند، پیراهن وشورت تیم آرژانتین، پیراهن وشورت تیم پرتغال، پیراهن وشورت تیم آلمان، پیراهن وشورت تیم ایتالیا، پیراهن وشورت تیم فرانسه، پیراهن وشورت تیم برزیل، پیراهن وشورت تیم انگلستان، پیراهن وشورت تیم چلسی، پیراهن وشورت تیم استقلال، پیراهن وشورت تیم پیروزی، پیراهن وشورت تیم پرسپولیس، پیراهن وشورت تیم تراکتور، پیراهن وشورت تیم ملوان، پیراهن وشورت تیم ملی، پیراهن وشورت ،اخبارورزشی،خبرلحظه به لحظه فوتبال،خبرورزشی،اسپورت،پوشاک ورزشی،پیراهن وشرت ورزشی،ورزشی،البسه ورزشی،خریدپوشاک ورزشی،کفش ورزشی استقلال,تراکتور, بدون شماره, با مارک های, نایک,پوما,آدیداس اسپرت تولید+تولیدی پوشاک ورزشی+تولیدکننده پوشاک ورزشی+پیراهن وشورت ورزشی_پیراهن وشورت فوتبالی+پیراهن وشورت بسکتبال+پیراهن وشورت والیبال تولیدی پوشاک ورزشی،تولیدی لوازم ورزشی،تولیدی پیراهن وشورت ورزشی، تولید کننده انواع لباس های ورزشی،تولیدکننده پوشاک،پیراهن وشورت مارک دارورزشی،تولیدکننده پوشاک،تولیدکننده پوشاک ورزشی،پیراهن وشورت تیم ملی،پیراهن وشورت تیم اینتر،،پیراهن وشورت تیم،پیراهن وشورت تیم یون توس ، پیراهن وشورت تیم آرسنال، پیراهن وشورت تیم رئال مادرید، پیراهن وشورت تیم میلان، پیراهن وشورت تیم بارسلونا، پیراهن وشورت تیم ریول پول، پیراهن وشورت تیم بایرمونیخ، پیراهن وشورت تیم هلند، پیراهن وشورت تیم آرژانتین، پیراهن وشورت تیم پرتغال، پیراهن وشورت تیم آلمان، پیراهن وشورت تیم ایتالیا، پیراهن وشورت تیم فرانسه، پیراهن وشورت تیم برزیل، پیراهن وشورت تیم انگلستان، پیراهن وشورت تیم چلسی، پیراهن وشورت تیم استقلال، پیراهن وشورت تیم پیروزی، پیراهن وشورت تیم پرسپولیس، پیراهن وشورت تیم تراکتور، پیراهن وشورت تیم ملوان، پیراهن وشورت تیم ملی، پیراهن وشورت ، ,استقلال,تراکتور, بدون شماره, با مارک های, نایک,پوما,آدیداس اسپرت تولید+تولیدی پوشاک ورزشی+تولیدکننده پوشاک ورزشی+پیراهن وشورت ورزشی_پیراهن وشورت فوتبالی+پیراهن وشورت بسکتبال+پیراهن وشورت والیبال سفارش پیراهن وشورت ،سفارش پیراهن وشورت باشگاهی،سفارش پیراهن وشورت ملی خرید پیراهن ورزشی،پوشاک ورزشی،خریدپوشاک ورزشی،پوشاک ورزشی خارجی،خریدپوشاک ورزشی خارجی،پیراهن شورت ،پیراهن وشورت،پیراهن وشرت،پیراهن شرت،پیراهن شرت ورزشی پیراهن وشورت ورزشی،پیراهن شرت فوتبال،پیراهن وشرت فوتبال،پیراهن وشورت فوتبالی،پیراهن شورت فوتبال پوشاک ورزشی اراداسپرت،اراداسپرت،پوشاک اراد،پوشاک ورزشی اراد،پوشاک ورزشی اراداسپرت،پوشاک ورزشی اراداسپورت،پوشاک ورزشی آراداسپرت،پیراهن ورزشی، پوشاک ورزشی آراد،پوشاک ورزشی آراداسپورت،پوشاک ورزشی خارجی،پوشاک خارجی،تولید کننده لباس ورزشی،لباس ورزشی،فروشگاه لباس ورزشی،فروشگاه البسه ورزشی،فروشگاه پوشاک ورزشی،فروشگاه ورزشی

 

 

 
 
 
 
 
مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس به مراسمی که از سوی سازمان بین‌المللی صلح برگزار می شود رفتند.

پوشاک ورزشی، محمد رویانیان و علی دایی پس از پایان تمرین عصر روز سه شنبه سرخپوشان عازم تالار وحدت شدند تا در مراسم سازمان صلح که قرار است در آن از علی دایی تجلیل شود حضور پیدا کنند.

 

نکته جالب اینکه رویانیان وقتی در مازراتی دایی نشست خطاب به او گفت که عجب ماشینی دارد و از سرمربی سرخپوشان خواست با این اتومبیل یک بوق بزند!

 

این موضوع با لبخند دایی همراه شد.

 

اوج

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 545 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 0:53


 

 
 
 
 
 
 
 
وقتی استقلال به آندو تیموریان یک میلیارد و 700میلیون، به ساموئل یک میلیارد و 750میلیون می‌دهد و تراکتور به کریم انصاری‌فرد یک میلیارد و 200میلیون تومان و به علی کریمی یک میلیارد و 100میلیون تومان پرداخت می‌کند، من چه کار باید بکنم؟ دیگر مثل زمان قدیم نیست که بازیکن به عشق پیراهن بیاید پرسپولیس

پوشاک ورزشی اراداسپرت، در پی مصاحبه دیروز رویانیان  مبنی بر اینکه مدیرعامل پرسپولیس رسما خواستار بازگشت دادکان به ورزش شد و اعلام کرد که دوست دارد از دوستان دادکان باشد، رویانیان در گفت‌وگو با یکی از نزدیکان دادکان وقتی می‌شنود که انتقاد رییس سابق فدراسیون فوتبال از او به این موضوع مربوط می‌شده که به بازیکنان پول زیاد داده است، توضیحاتی را ارائه کرد.

 

رویانیان توضیح داد: «وقتی استقلال به آندو تیموریان یک میلیارد و 700میلیون، به ساموئل یک میلیارد و 750میلیون می‌دهد و تراکتور به کریم انصاری‌فرد یک میلیارد و 200میلیون تومان و به علی کریمی یک میلیارد و 100میلیون تومان پرداخت می‌کند، من چه کار باید بکنم؟ دیگر مثل زمان قدیم نیست که بازیکن به عشق پیراهن بیاید پرسپولیس...»

 

این صحبت‌ها درنهایت به قرار جلسه‌ای برای آشتی‌کنان سردار و دکتر منجر شد که گفته می‌شود این قرار به زودی عملی می‌شود.

 

قانون

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 377 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 0:44


 

 
 
 
 
 
 
پرسپولیسی ها برای جذب خلعتبری به دنبال ارز مبادله ای هستند.

پوشاک ورزشی آراداسپرت، امروز اعلام شد که باشگاه عجمان برای فسخ قرارداد خلعتبری حاضر شده به پرسپولیسی ها تخفیف بدهد.آنها یک میلیون دلار درخواست کرده اند ولی پرسپولیسی ها بدنبال تخفیقی 200 تا 250 هزار دلاری بودند.

 

پیش از این اعلام شده بود که پرسپولیس باید 5 میلیارد تومان به عجمان بدهد(بر حسب ارز آزاد) اما رویانیان تاکید کرد که قرار نیست این مبلغ پرداخت شود.

 

گفته می شود رویانیان برای حل این مشکل به دنبال تهیه ارز مبادلاتی است و به همین دلیل پرداخت 5 میلیارد تومانی را رد کرده است.

 

فرد خَیِری نیز که پرداخت یک میلیون دلار را تقبل کرده به پرسپولیسی ها تاکید کرد که این مبلغ را بر حسب ارز مبادله ای پرداخت خواهد کرد.

 

نامه

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 304 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 0:36


 

 
 
 
 
 
مدیرعامل استقلال پس از بستن قرارداد همکاری با همراه اول با رد اختلافش با امیر قلعه‌نویی گفت این اختلاف سلیقه است که البته منجر به پیشرفت استقلال می‌شود.
 

پوشاک ورزشی اراداسپرت، علی فتح‌الله‌زاده پس از بستن قرارداد باشگاه استقلال با همراه اول درباره این قرارداد گفت: اول این که از رسانه‌هایی که در این مکان حضور یافتند، تشکر می‌کنم. شاید بالغ بر هفت – هشت سال است که درباره اپراتور همراه اول و سیم‌کارت صحبت می‌کنم اگر خاطرتان باشد، پنج سال پیش هم درباره همراه اول صحبت کردم. عده‌ای در آن زمان شوخی تلقی کردند اما الان این کار بزرگ را انجام می‌دهیم. از آقای صدوقی متشکرم که با ما و پرسپولیس این همکاری را انجام دادند. درست است که یک‌سری کری خوانی با آقای رویانیان داریم،‌ حتی یک بار هم گفته‌اند که فتح‌الله‌زاده این کار را از زمان بچگی‌اش انجام داده است،

با این حال این قراردادها به فوتبال ما کمک می‌کند.او در ادامه افزود: اگر خاطرتان باشد اولین سیم‌کارتی که ارائه کردیم، نامش "بلو سل" بود که پنج سال پیش آن را آماده کردیم اما چون دیدیم عده‌ای از آن سوءاستفاده می‌کنند آن را متوقف کردیم. خوشحالم که اکنون "آبی لاین" را معرفی می‌کنیم. هواداران ما آماده باشند که حداقل برای سال بعد پنج میلیون سیم‌کارت فروخته باشیم. امیدواریم با این قرارداد سالی سی‌ - چهل میلیارد تومان درآمد برای باشگاه و همراه اول ایجاد شود. به نظرم کار سختی نیست و خوشحالم که قبل از بازی با بوریرام این کار بزرگ را انجام دادیم. امیدوارم این روند ورود صنعت به ورزش ادامه یابد و موفقیت‌ها شکل بگیرد.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که چقدر از بودجه تیمش را روی این برنامه پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: احساس می‌کنم که 20 درصد هزینه‌هایمان را می‌توانیم از این برنامه به دست آوریم. از شما می‌خواهم این جمله من را تبلیغاتی فرض نکنید و آن را انتشار دهید. هواداران ما از طریق ستاره 720 ستاره 9 مربع می‌توانند به ما کمک و با ما ارتباط برقرار کنند. با این شماره کارهای زیادی خواهیم داشت و نهایتا همه چیز از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود.

 

او در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر این که سوپرایزش چیست، اظهار کرد: سورپرایز را آخر شهریور می‌گویم. یک چیز را به شما بگویم به خاطر درخواست شما یک سورپرایز را الان می‌گویم و دو سورپرایز دیگر بماند برای آخر شهریور. اگر به امید خدا استقلال راهی فینال شود، سه نفر از کسانی را که این کارت‌ها را گرفته و به ما کمک می‌کنند، به قید قرعه در فینالی که مهمان خواهیم بود، با خود به صورت رایگان همراه می‌بریم. پس هواداران بجنبند تا دیر نشود. البته یکی از این سه نفر خبرنگار خواهد بود.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که از اوضاع تیمش چه خبری دارد، عنوان کرد: الان دارم نزد بازیکنان تیم می‌روم. با توجه به حضور یک مربی آگاه و باغیرت در راس کادرفنی و بازیکنانی که سال گذشته با وجود همه مشکلات خم به ابرو نیاوردند و حضور 100 هزار تماشاگر در بازی امروز می‌رویم تا بوریرامی را که اصلا تایلندی نیست و بازیکنان خارجی زیادی دارد، شکست دهیم.

 

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود، خیلی زودتر از این‌ها به بازیکنان تیمش سر بزند، بیان کرد: رفتن به اردو وظیفه مدیر تیم نیست. تنها به آنجا می‌رویم به بچه‌ها دست مریزاد بگوییم و به آنها روحیه بدهیم.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که مشکلش با امیر قلعه‌نویی چیست، بیان کرد: مشکلی با هم نداشتیم. متاسفانه اختلاف سلیقه ما را رسانه‌ها بزرگ کرده‌اند. این در حالی است که اگر اختلاف سلیقه‌ای وجود نداشته باشد، پیشرفتی هم در کار نخواهد بود. خودمان می‌گوییم، فلانی را نابود می‌کنیم و یا در فلان بازی فلان تیم را از بین می‌بریم اما خودمان می‌دانیم که این‌ها حرف‌های جدی به حساب نمی‌آیند. حال این که علیپور گفته مثلا قلعه‌نویی را نابود می‌کنم، اصلا صحت ندارد. از سوی دیگر من پشت کادرفنی‌ام هستم. آقای علیپور با قلعه‌نویی هم دو دوست هستند که از هم دلخورند. به نظرم نباید این مسائل را بزرگ کرد. با این حال به خاطر بازی حساسمان دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. وظیفه امروز ما حمایت از کادرفنی است. ان‌شاءالله با وجود این اختلاف سلیقه‌ها به جلو می‌رویم و روند موفقیت را طی می‌کنیم.

 

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کند یا خیر، افزود: مگر می‌شود با قلعه‌نویی حرف نزنم. متاسفانه عده‌ای گفته‌اند که بازیکنان ما پولکی هستند. مثلا گفته‌اند تیموریان به خاطر این که پولش داده نشده، بازی نمی‌کند. تیموریان یک بازیکن باشرف و باغیرت است. مقصر من هستم که پولی دریافت نکرده است. مشکلات مالی ما به خاطر تغییر وزرا و مسائلی از این قبیل بود. با قطعیت می‌گویم که تیموریان به خاطر مصدومیت بازی نمی‌کند و مطمئن باشید که حتی اگر همین الان بگویم به میدان برو، این کار را خواهد کرد. ان‌شاءالله تیموریان در بازی بوریرام در دور برگشت کمک حال ما خواهد بود.

 

فتح‌الله‌زاده در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش‌بینی‌اش در مورد بازی با بوریرام گفت: به امید خدا فکر می‌کنم با دست پر از میدان خارج شویم.

 

 

ایسنا

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 376 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 0:31


 

 
 
 
 
 
 
دو بازیکن استقلال که با یکدیگر به اختلاف شدید خورده بودند روزهای آرامی را در کنار هم سپری می کنند.
 

پوشاک ورزشی آراداسپرت، مهدی رحمتی و جواد نکونام دو بازیکنی که در اردوی تیم ملی به اختلاف خوردند و حتی این اختلافات منجر به کناره گیری رحمتی از تیم ملی شد این روز ها در کنار هم به آرامی حضور دارند و ساعت‌های خوشی را تجربه می کنند.

 

رحمتی و نکونام از قبل از دیدار استقلال و فجر سپاسی با یکدیگر هم اتاقی شدند و به اختلافات شدیدی که با هم داشتند پایان دادند.

 

جالب اینجا است که رحمتی پیش از این با عمران زاده هم اتاقی بود اما حالا در کنار شماره 6 استقلال و کاپیتان تیم ملی در یکی اتاق در اردو ها ساعت های زیادی را در کنار هم می گذرانند.

نامه
تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اراداسپرت,سایت آراداسپرت,aradsport,اراداسپرت,آراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی,تولیدی آراداسپرت,تولیدی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 0:25


 

 
 
 
 
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مشكلي با برگزاري بازي با نفت در ورزشگاه تختي ندارد.

پوشاک ورزشي آراداسپرت؛ مهدی تاج پس از جلسه با مسوولین شورای تامین استان تهران درباره میزبانی تیم‌های نفت تهران و سورینت عنوان کرد: «مسئولان ورزشگاه و یگان ویژه نیروی انتظامی آمادگی کامل خود را برای برقراری امنیت و برگزاری شایسته بازی های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی اعلام کردند و با نهادهای ذی ربط هم در این رابطه هماهنگی لازم انجام شده است. البته تیم‌های میزبان باید نواقص موجود در ورزشگاه تختی را برای برگزاری بازی برطرف کنند.»


وی ادامه داد: «غلامرضا بهروان نیز ناظر ویژه سازمان لیگ در بازی نفت و پرسپولیس در ورزشگاه تختی خواهد بود و نفت و راه آهن نیز هردو می‌توانند از این به بعد بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی برگزار کنند مگر این‌که خودشان خواهان برگزاری بازی‌هایشان در تختی نباشند.»


تاج درباره میزان فروش بلیت در بازی پرسپولیس و نفت نیز گفت: «ورزشگاه تختی حدود 35 هزار نفر گنجایش دارد و پیش‌بینی شده است تا اندازه‌ای که این ورزشگاه گنجایش دارد بلیت فروخته شود و مبلغ بلیت هم 5000 تومان تعیین شده است.»


علي دايي درباره محل برگزاري ديدار پرسپوليس و نفت تهران اظهار داشت: «هر تصميمي كه درباره محل برگزاري بازي ما مقابل نفت گرفته شود براي من قابل احترام است. هميشه تابع تصميمات هستم.»


وي افزود: «اگر بازي در تختي هم برگزار شود،‌ با اين موضوع مشكلي ندارم و آن را قبول خواهم كرد.»

 


اوج نيوز

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 536 تاريخ : دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت: 20:45


 

 
 
 
 
سرمربی و چند بازیکن استقلال در جشنواره اسب اصیل ایرانی شرکت کردند.

اراداسپرت تولیدی پوشاک ورزشی، امیر قلعه نوعی به همراه امیدوار رضایی، پژمان منتظری، جواد نکونام و علی امیری در جشنواره اسب اصیل ایرانی که در برج میلاد برگزار شد شرکت کردند.

 

نکته جالب این مراسم این بود که وقتی اسب برتر انتخاب شد این اسب به سمت قلعه نوعی حمله کرد که سرمربی استقلال هم نترسید و از جای خود تکان نخورد.

 

علی امیری در حاشیه این مراسم گفت: من شنیده ام که تمرین اسب سواری برای فوتبالیست ها آرام بخش است اما ما آنقدر بی پول هستیم که نمی توانیم چنین هزینه ای برای تیممان در نظر بگیریم.

 

وی با اشاره به دیدار استقلال و بوریرام تایلند افزود: بوریرام تیم چغری است و ما کار سختی مقابل آنها داریم. هواداران استقلال فکر نکنند این بازی ساده است.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 523 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 ساعت: 20:53


 

 
 
 
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر پیروز نشوید، به رختکن راه‌تان نمی‌دهم.

آرادسپرت پوشاک ورزشی، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر ملوان در نشست خبری گفت: لازم می‌دانم قبل از همه به خانواده سلطانی‌فر تسلیت بگویم که یکی از پیشکسوتان پرسپولیس بود و همچنین دومین سالگرد بابک معصومی را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. بازیکنانم در بازی با ملوان جانانه جنگیدند و بعد از ۱۰ نفره شدن هیچ موقعیتی به بازیکنان ملوان ندادیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. دست بازیکنانم درد نکند. فکر می‌کنم پرسپولیس انسجام تیمی خودش را نشان داد و با وجود اینکه فکر نمی‌کردم ۱۰ نفره شویم اما این بازی را بردیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم اگر پیروز نشوید شما را به رختکن راه نمی‌دهم و هم در زمان ۱۰ نفره بودن و هم زمانی که ۱۱ بازیکن داشتیم. بهتر از حریف بودیم و می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

 

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان در پرسپولیس گفت: به یکباره نمی‌شود کل تیم را عوض کرد و باید کم‌کم به همه میدان داد. در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی کردن سخت است. فکر می‌کنم بازیکنان ما یواش یواش به خودباوری می‌رسند و مطمئنم بازیکنان ما در آینده بهتر خواهند شد.

 

دایی تصریح کرد: بازیکنان جوان باید بیشتر تلاش کنند و باید از هواداران هم تشکر کنم که همراهی آنها بعد از ۱۰ نفره شدن ما بیشتر شد.

 

سرمربی پرسپولیس با اعلام اینکه هواداران تعیین‌کننده نتیجه بازی بودند، گفت: به بازیکنانی که اعتقاد داشتم گفتم آنها را جذب می‌کنم و به آنها ایمان دارم و می‌دانم اگر راه را درست بروند می‌توانند به فوتبال ملی هم کمک کنند.

 

دایی در مورد وضعیت داوری گفت: حرفی در این مورد نمی‌زنم و فقط از بازیکنانم ممنون هستم و می‌گویم آنها مردانه جنگیدند.

 

وی در مورد نیمه اول گفت: امروز در نیمه اول خوب بازی کردیم و با وجود اینکه موقعیت‌های خوبی نداشتیم بهتر بازی کردیم. کم کم ۴۰ درصد تیم را تغییر داده‌ایم و برای هماهنگی زمان نیاز داریم. متاسفانه بازیکنان جوان ما هنوز جو سنگین پرسپولیس را درک نکرده‌اند و به همین خاطر از هواداران تشکر کردم که به بازیکنانم روحیه دادند.

 

دایی در مورد اینکه سرمربی ملوان گفت که بازیکنانم جاه طلب نبودند، گفت: بعد از ۱۰ نفره شدن بازیکنان ما فهمیدند بهتر از ملوان هستند و تلاش کردند پیروز شوند. بازیکنانم فهمیدند اگر بخواهند می توانند به هدف‌شان برسند. بازیکن باید بازی خودش را ببیند و باید با فوتبال زندگی کند و با توپ فوتبال بخوابد و اگر این بازیکنان اینگونه ادامه بدهند به پرسپولیس خیلی کمک می‌کنند.

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه دو سال از این تیم دور بوده است و این میدان دادن به جوانان نتیجه خواهد داد یا نه، گفت: این مسئله زمان می برد و وقتی به پرسپولیس آمدم صحبت از سه سال جوان‌گرایی کردیم و استارتش را هم زده‌ایم که تغییرات خوبی در تیم به وجود بیاوریم.

 

دایی در مورد شعار هواداران ملوان در خصوص ضدفوتبال بودن وی گفت: کاری به این مسایل ندارم و هواداران هرچه دوست دارند بگویند و من کار خودم را انجام می‌دهم. مردم انزلی هم شریف هستند ولی من تمرکزم بر روی تیم خودم است.

 

دایی در مورد اخطارهای بی‌مورد بازیکنان پرسپولیس گفت: در فوتبال از این اتفاق ها رخ می‌دهد اما از شما سوال می‌کنم خطای کفشگری بدتر بود یا خطای مهاجم صبا روی سیدمهدی رحمتی در بازی استقلال و صبا؟ همیشه باید قانون یک شکل اجرا شود، آن صحنه داور بی تفاوت بود ولی در اینجا بازیکن ما اخراج شد. زیاد نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم اما اگر حرکت کفشگری اخراج داشت، در سایر صحنه‌ها نیز باید کارت قرمز برای این حرکت داده شود.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 384 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 ساعت: 20:44


 

دعوا بین فتح الله زاده و قلعه نویی بالاگرفت/خبرقدس آنلاین تایید شد

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کرده بودیم علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی بر سر موارد گوناگون با هم مشکل دارند. این اختلاف ها در آستانه بازی آسیایی استقلال مقابل نماینده تایلند بسیار خطرناک است اما مدیرعامل و مربی استقلال به آن توجهی ندارند...

به گزارش پوشاک ورزشی آراداسپرت،چندی پیش در مطلبی بلند بالا به اختلاف های علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی در موارد گوناگون اشاره شد. دیری نپایید که گزارش بلند بالای قدس آنلاین با مصاحبه هایی که قلعه نویی و فتح الله زاده علیه یکدیگر کردند تایید شد. بعد از بازی با داماش که منجر به پیروزی استقلال شد امیر قلعه نویی غیر مستقیم علیه فتح الله زاده موضع گرفت و با تعریف و تمجیدی از مقداد نجف نژاد به نوعی سیاست های علی فتح الله زاده را زیر سوال برد. اما این پایان ماجرا نبود. فتح الله زاده که مثل خود قلعه نویی آدم رکی است 48 ساعت پس از مصاحبه ای که امیر قلعه نویی داشت جواب او را در رسانه ها داد تا مشخص بشود که شکاف میان این دو بسیار عمیق است. البته ماجرا فقط به داستان حمایت نشدن قلعه نویی در ماجرای آل اشپورت ختم نمی شود. دو طرف در موارد گوناگون با هم مشکلات عدیده ای دارند که پیش تر به آن اشاره شد. در این شرایط که استقلال باید چهارشنبه این هفته مقابل بویرام قراربگیرد اوضاع پیرامون استقلال بحرانی تر خواهد شد. دو طرف در انتظار روزهای آتی هستند تا تعداد مصاحبه علیه یکدیگر را افزایش دهند. حالا ته این ماجرا به کجا ختم خواهد شد مشخص نیست. اما آنچه مسلم است اینکه باشگاه استقلال در شرایط کنونی آرامش می خواهد اما نه امیر قلعه نویی به آن توجه می کند و نه علی فتح الله زاده.

لازم به ذکر است که مصاحبه قلعه نویی بعد از بازی با داماش در واقع علیه فتح الله زاده بود هرچند که وی در این مصاحبه نامی از مدیرعامل باشگاه استقلال نیاورد اما همه فهمیدند که او علیه مدیرعامل باشگاه استقلال مصاحبه کرده است. این روزها قلعه نویی علیه همه حرف می زند. علیه بازیکنان، علیه فدراسیون فوتبال، علیه مدیرعامل باشگاه و...

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 309 تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 ساعت: 20:15

علی دایی در کنار همسرش


http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1392/5/25/45893_707.jpg

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 501 تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ساعت: 23:51


 

مگر من بد بازی کردم؟
 
 
 
به نظر می رسد آبی ها درگیر یک حاشیه جدید شده اند. حاشیه ای که می تواند آتش زیر خاکستر آبی ها در آستانه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باشد.
 
 به گزارش پوشاک ورزشی اراداسپرت ؛؛ به نظر می رسد که رابطه فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی دوباره به سردی گرائیده. تمام آنهایی که این روزها تمرینات استقلال را در کمپ حجازی از نزدیک دیده اند، از اخم های درهم و چهره گرفته شماره ۷ صحبت می کنند که برخلاف همیشه در تمرینات ساکت است، با کسی گرم نمی گیرد و بعد از اتمام تمرین بلافاصله کمپ حجازی را ترک می کند بدون اینکه در طول تمرین کلامی میان کاپیتان و سرمربی رد و بدل شود. ظاهرا فرهاد مجیدی بابت بازی نکردن در دیدار قبلی این تیم برابر صبا دلخور است.
 
قصه از کجا شروع شد؟
 
 مجیدی انتظار داشت بعد از بازی درخشان در برابر فجرسپاسی و زدن گل در برابر صبا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یا حداقل دقایقی به میدان برود اما قلعه نویی ۹۰ دقیقه او را به نیمکت پیچ کرد تا مجیدی با دلخوری ورزشگاه را ترک کند. به ویژه اینکه استقلال در تمام دقایق نیمه دوم استقلال بد و منفعل بازی کرد و زیر فشار صبا قرار داشت اما امیر باز هم به فرهاد میدان نداد و به جای او درجه دوهایی چون سیاوش اکبرپور و محمدمهدی نظری را به میدان فرستاد. بعد از نمایش ضعیف آبی ها در نیمه دوم عده‌ای از هواداران می‌خواستند از دقیقه ۷۰ به بعد تشویق فرهاد مجیدی را شروع کنند که لیدرها جلوی آن‌ها را گرفتند. یکی از لیدرها به هواداران گفت: «الان از طرف امیرخان پیغام دادند که مجیدی قراره بیاد تو زمین.» این وعده باعث شد دقایقی تشویق فرهاد مجیدی عقب بیفتد اما وقتی هواداران دیدند وعده عملی نشده و تیم دارد بد بازی می‌کند، تشویق فرهاد را آغاز کردند. اگرچه امیر به آن وقعی ننهاد.
 
دلخوری در رختکن
 
فرهاد مجیدی از قرار نگرفتن در ترکیب استقلال بسیار ناراضی به نظر می رسید، رختکن را به سرعت ترک کرد. او که در بازی مقابل فجر گل زد و عملکرد خیلی خوبی داشت تصور می کرد که در این بازی هم حضور پیدا خواهد کرد اما او ۹۰ دقیقه روی نیمکت استقلال نشسته بود. او که از این موضوع بسیار ناراحت بود واکنش خاصی نسبت به این موضوع نشان نداد اما چهره عبوسش نشان می داد که تا چه اندازه از این اتفاق و نیمکت نشینی ناراحت است. ترک کردن زودهنگام رختکن به شایعه ناراحتی و دلخوری مجیدی دامن زد.
 
پیغام برای امیر
 
گویا او به یکی از کمک مربیان پیغام داده که این دلخوری را به قلعه‌نویی منتقل کند و به او بگوید: «مگر من چی از بقیه کم داشتم؟ مگر آماده نبودم؟» مجیدی ناراحتی‌اش را بعد از بازی نشان داد و دق و دلی‌اش را بر سر یک هوادار که از او برای دومین بار پیاپی تقاضای عکس یادگاری کرده بود، نشان داد. با این شرایط به نظر می رسد آبی ها درگیر یک حاشیه جدید شده اند. حاشیه ای که می تواند آتش زیر خاکستر آبی ها در آستانه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اراداسپرت,سایت آراداسپرت,aradsport,اراداسپرت,آراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی,تولیدی آراداسپرت,تولیدی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 326 تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ساعت: 23:44


 

 
 
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل داماش گیلان صدرنشین لیگ برتر شد.
 
به گزارش پوشاک ورزشی آراداسپرت، اولین دیدار هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 19 و 20 دقیقه در ورزشگاه عضدی رشت و در حضور 7 هزار و  610 نفر ( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)بین دو تیم داماش و استقلال برگزار شد که بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.
 
آبی‌پوشان بازی را تهاجمی آغاز کردند و در هفت دقیقه اول بازی صاحب چهار کرنر شدند اما این کرنرها حاصلی برای استقلال نداشت.
 
امین متوسل در دقیقه 17 روی پاس عمقی هادی محمدی در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی با یک ضربه آرام گل اول بازی را به ثمر رساند.
 
بعد از این گل استقلال دوباره بازی را در دست گرفت و حملات زیادی انجام داد.
 
در دقیقه25 نکونام با ضربه سر توپ را به سیاوش اکبرپور در محوطه جریمه داماش رساند و اکبرپور با یک ضربه فنی دروازه داماش را باز کرد و بازی مساوی شد. در دقیقه 67 فرهاد مجیدی از عمق دفاع داماش فرار کرد و با یک ضربه دیدنی گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند.
 
در دقیقه 37 مهدی رحمتی ضربه مهدوی را در موقعیت تک به تک مهار کرد.
 
در دقیقه 40 ضربه سر نیکبخت واحدی به تیرک دروازه داماش خورد.
 
بازی دو تیم از سرعت قابل قبولی برخوردار بود و هر دوتیم تهاجمی بازی کردند.
 
احمد صالحی داور مسابقه به ابوذر رحیمی و مهدوی از داماش کارت زرد نشان داد.
 
داماش گیلان پیش از این دیدار هیچ بردی نداشته است و با سه امتیاز در رده سیزدهم بود و استقلال هم با این برد یازده امتیازی شد ( با احتساب کسر یک امتیاز کمیته انضباطی از آبی‌پوشان) و آبی‌پوشان به صدر جدول صعود کردند. داماش به این ترتیب در حسرت برد باقی‌ ماند.
 
هواداران داماش در اواخر بازی به شدت علیه داوری شعار دادند. آنها معتقد بودند که داور دو پنالتی برای داماش نگرفته است.
 
داماش فصل گذشته در هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده بود که استقلال امشب انتقام آن دو شکست را هم از داماش گرفت.
 
ترکیب استقلال:
 
سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، جواد نکونام، پژمان نوری، علیرضا نیکبخت واحدی( از دقیقه 53 فردین عابدینی)، محمدمهدی نظری( از دقیقه 46 فرهاد مجیدی)، سیاوش اکبرپور( ۹۰+ ۴ مهران قاسمی) و محمد قاضی.
 
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
 
ترکیب داماش گیلان:
 
حبیب دهقانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری،‌هادی محمدی، ابوذر رحیمی، محمدرضا مهدوی، ‌رضا کاردوست( از دقیقه 78 افشین چاووشی)، ابوالفضل حاجی‌زاده، امین متوسل‌زاده، مسعود حسن‌زاده( از دقیقه 79 کبه) و مصطفی حاجتی( از دقیقه 69 روح الله‌ سیف‌الهی)
 
سرمربی: افشین ناظمی

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : خرید پیراهن ورزشی,پوشاک ورزشی,خریدپوشاک ورزشی,پوشاک ورزشی خارجی,خریدپوشاک ورزشی خارجی,پیراهن شورت ,پیراهن وشورت,پیراهن وشرت,پیراهن شرت,پیراهن شرت ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 359 تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ساعت: 23:38


 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید خلعتبری به احتمال 70 درصد پرسپولیسی است.

به گزارش پوشاک ورزشی اراداسپرت، محمد رویانیان در گفتگویی صحبت های جالبی را درباره مسائل مختلف مطرح کرد که گزیده ای از آن را به انتخاب ایسنا می خوانید.

* این که چند روز پیش گفتم قبل از آمدن به فوتبال نمی دانستم توپ فوتبال گرد است به اصطلاح و نوعی مساله در محاورات ایرانی است. نوعی تواضع بود.

* مانوئل ژوزه واقعا نامدار بود. او در 12 سال 23 جام گرفته بود. یعنی در هر سال 2 جام. زمانی که به پرسپولیس آمد در رنکینگ بهترین مربیان جهان در رتبه 101 بود. من در آن فصل بهترین بازیکنان را برای پرسپولیس گرفتم. به نوعی مقابل سایر رقبا بهترین ها را درو کردیم. مردم خودشان این مسائل را می دانند. با این حال در آن فصل با مانوئل برخورد بدی شد. او را زدند و نگذاشتند کار کند. ما هم دیدیم وضعیت اینگونه است تصمیم دیگری برای تیم گرفتیم. البته او ما را اذیت کرد، ما هم اذیتش کردیم و بالاخره رفت!

* یحیی گل محمدی یک فرد متفکر، زحمت کش و بی ادعاست. نتیحه خوبی هم با تیم گرفت. اگر نیم فصل اول 6 امتیاز از دست نمی دادیم قطعا سهمیه آسیا را می گرفتیم. فصل قبل علی کریمی دو ماه اخراج شد. بالاخره او بازیکن بزرگی است. همین موضوع تیم را دچار چالش کرد. از هفته دوم ژوزه را کوبیدند و گفتند به درد پرسپولیس نمی خورد. به نوعی به او از بیرون تیم حمله گازانبری کردند.

* من کاری به سکوها ندارم. مردم صحبت های ما را زیاد شنیده اند و دیگر از صدای ما حالشان به هم میخورد! آوردن برخی افراد در سکوها برای اینکه اهداف ما را در ورزشگاه پیاده کنند، در شان ما نیست. شما اگر با هواداران عمومی حرف بزنید و به آنها یکسان نگاه کنید، آنها هم به شما اعتماد می کنند. خداوکیلی فصل گذشته حق ما قهرمانی در جام حذفی بود. اما همه دیدند آن همه تماشاگر پس از باخت، چیزی نگفتند. ما با آنها ایجاد رابطه کردیم. اعتماد سازی بزرگترین سرمایه یک مدیر باشگاه است.

* زمان دنیزلی و استیلی دوازدهم لیگ شدیم حمایت کردند. پارسال هفتم شدیم باز هم حمایت کردند. چه اتفاقی افتاده که هواداران نتیجه گرا به دنبال مسائلی غیر از نتیجه است؟ برایشان مهم است که باشگاهشان ساخته شود، علمی شود، به بحث پایه توجه کند، اقتصادی شود و به یک وضعیت ممتاز برسد تا حدی که دلهره سالانه و نتایج سینوسی از بین برود. البته ما سال قبل از جام ناامید نبودیم اما در لحظات آخر قهرمانی را از دست دادیم. امسال هم من دچار چالش شدم. خودم گفتم که باید بروم اما رفتن من خوب مدیریت نشد. من گفتم دیگر ماموریتی در دولت ندارم. یکی دیگر را بگذارند تا من بروم. شما تصور کنید پرسپولیسی که جام حذفی را از دست داده بود، سرمربی اش استعفا داده بود، مهدوی کیا و کریمی از فوتبال خداحافظی کرده بودند، چه شرایطی داشت؟ مگر من که هستم که بمانم؟ اما کار کردن در آن وضعیت مردانگی می خواست و من این کار را کردم و تیم را برای فصل بعد بستم.

* قبلا گفته بودم که فقط تعریف سلطانی فر را شنیده ام. ولی الان هم می گویم که تسلط ویژه ای روی ورزش به خصوص فوتبال داشت. شنیدم چند سال پیش زمانی که هاشمی طبا مسئولیت ورزش کشور را در دست داشت، به استان مرکزی رفته که استاندار وقتش سلطانی فر بوده است. هاشمی طبا در جلسه دیده که اطلاعات ورزشی سلطانی فر خیلی زیاد است. با هم کل انداختند و سلطانی فر برنده شد!

* به هر شکل عباسی خدمات متعدد مدیریتی فراوانی داشت و در ورزش موفق بود. به نظر من در دوران عباسی بزرگترین اتفاقات ورزش ما افتاد. موفقیت های کشتی، والیبال، بسکتبال و فوتبال. به عباسی گفتم کاری ندارم چقدر در این موفقیت ها موثر بودی اما بی شک در طول مدیریت هیچ کس دیگری این عنوان ها تکرار نمی شود. خدا عباسی را دوست داشت. وزیر جدید هم متاسفانه رای نیاورد.اما شما بگویید ورزش جه باید بکند؟ اینها به ورزش لطمه می زند. به سلطانی فر گفتم برای انتقال خلعتبری به ما کمک کنید و به اطلاع دکتر روحانی برسانید. او به من گفت ما میخواهیم کمک کنیم اما الان که نمی توانیم، هنوز راهروهای وزارات خانه را بلد نیستیم. شما پولش را بپردازید وقتی به پرسپولیس آمد ما به شما کمک می کنیم. اما الان او رای اعتماد نگرفته و همه چیز از اول باید انجام شود. تیم ملی هم نیاز به اردوها و بازی های تدارکاتی دارد اما وضعیت مشخص نیست. اینها ضرر است.

*خلعتبری در حال حاضر در ایران است. او 48 ساعت گذشته به اردوی تیمش در ترکیه رفت. پایش پیچ خورده بود و پزشکان عجمان اجازه دادند که برگردد. عجمانی ها قرار بود شب گذشته با نماینده ما یک جلسه داشته باشند. نماینده ما در راه دوبی به عجمان به ترافیک سنگین خورد و به ما گفت که تا یک ساعت دیگر هم به نشست با عجمانی ها نمی رسد. به همین خاطر قرار شد جلسه شنبه برگزار شود. البته ویزای من هم صادر نشد. به نظرم دست های پشت پرده ویزای من را صادر نکردند.

* باید درباره جذب خلعتبری حرف هایی به مردم بزنم. اینکه چرا او قبل از نامگذاری مجعول لیگ امارات به عجمان رفت. یا چرا محبور شدیم این مبلغ را بپذیریم. البته تیم ما مشکلی ندارد و همه بازیکنان می توانند یک خلعتبری شوند. اما دوست داشتیم امسال او را در تیم مان داشته باشیم. اما یک کارشناس گفت خلعتبری باید به خاطر بستن قرارداد با تیمی اماراتی تنبیه شود یا یک کارشناس بزرگ می گوید خلعتبری میتواند بدون فسخ قرارداد برای پرسپولیس بازی کند، هیچ مشکلی هم پیش نمی آید. آخر مگر می شود؟ ما بررسی کارشناسی کردیم. از نبی، تاج و ... . از کفاشیان خواهش کردم که ببینند قرارداد خلعتبری با عجمان قبل از نامگذاری مجعول بوده یا بعد از آن که کاملا مشخص شد قبلش بوده است. تازه می گویند رویانیان می خواهد 5 میلیارد از جیب خودش بدهد. آخر شما از کجا میدانید؟ چرا قضاوت بیخود می کنید؟ یک فرد خیر پیدا شده که به ما کمک می کند. شما چه کار دارید این فرد کیست؟ بگذارید تمام شود بعد توضیح میدهم. مطمئن باشید قانع می شوید. من اگر 5 میلیارد داشتم در پرسپولیس چه کار می کردم؟! به خاطر همین قضیه شب و روز علیه ما حرف می زنند. رقبای ما مثل استقلال و سپاهان دوست ندارند این بازیکن را به خدمت بگیریم، حق هم دارند.

* موضوع رفتن نکونام به امارات اصلا نباید مطرح می شد. چرا که آن زمان نام لیگ امارات تغییر پیدا کرده بود. من نکونام را خیلی دوست دارم. خودش هم میداند. تیموریان هم که قطر بود. نتوانست آنجا بماند و می خواست به ایران بیاید. همه نکونام و تیموریان را می خواهند. تازه چه کسی گفته این دو بازیکن استقلالی هستند؟ جواد یک سال رفته چون خانواده اش استقلالی هستند و آندو هم یک لژیونر است.

*من از بازیکنان تیم در چهار هفته قبل رضایت ندارم. نمی خواهم در کار دایی دخالت کنم اما من یک هوادار پرسپولیس و برحسب اتفاق مدیرعامل این باشگاه هستم. به نظر من بعضی بازیکنان ما اصلا در حد پرسپولیس نبوده اند. ما که تعارف نداریم. اگر نتوانم احساس هواداران را حس کنم که به درد ماندن در باشگاه نمی خورم. ما بالاتر از مردم نداریم و هر کاری می کنیم برای آنهاست. کسی که در پرسپولیس هست باید بازی اش در شان هواداران باشد. اگر نمی تواند بگوید من نمی توانم. از بازیکنی که مثل پسر من است انتظار دارم همه وجودش را بگذارد. اما میدانم که یکی از بهترین تیم های ایران را در پرسپولیس داریم. خلتعبری هم بیاید مشکلی نداریم.

* به احتمال 70 درصد خلعتبری می آید. تیم ما کامل است و دایی هم فردی است که خودش یک قهرمان بوده و یک تنه می تواند تیم را قهرمان کند. من امسال از او قهرمانی نخواسته ام. سه ساله با او قرارداد بسته ایم. به او گفتم سه سال دیگر در آسیا ما را قهرمان کن. باید سه سال تحمل کنیم دایی مربی باشد. چرا نباید به یک مربی ایرانی اعتماد کنیم؟

* علی کریمی را خیلی دوست دارم. او شاید یکی از بازیکنانی است که قبل از حضورم در فوتبال، خیلی دوستش داشتم اما او را برای تیم مفید نمی دانم. او هم باید پرسپولیس را دوست داشته باشد. کسی که تیم را دوست دارد سختی ها را تحمل می کند.

* یک جا به شوخی گفتم یک بازی 6 امتیاز دارد. بعد فردوسی پور در 90 گفت و ما را دست انداخت. این هم یکی از گله های من از فردوسی پور بود که برایش اس ام اس کردم و گفتم آخر مومن! من نمی فهمم که هر بازی 3 امتیاز دارد؟!

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 526 تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ساعت: 23:32


 

 
 
 
 
 
 
مسئولان و کادر فنی تیم عجمان امارات با جدایی خلعتبری و انتقال این بازیکن به تیم پرسپولیس موافقت کردند.

آراداسپرت پوشاک ورزشی، پس از حرف و حدیث‌های فراوان و برگزار نشدن جلسه روز گذشته نماینده تام‌الاختیار محمد رویانیان با مسئولان


باشگاه عجمان مقرر شد درجلسه‌ای که فردا (شنبه) برگزار می شود تکلیف نهایی محمدرضا خلعتبری مشخص شود اما در این بین مسئولان


باشگاه عجمان جلسه‌ای را بامدیر برنامه‌های محمدرضا خلعتبری برگزار کردند و به او اعلام کردند که مشکلی بابت جدایی خلعتبری از نظر باشگاه


و کادر فنی وجود ندارد اما به شرطی که 1میلیون دلار به حساب اماراتی‌ها برای بازیکن جدید ریخته شود.

 

این در شرایطی است که پرسپولیسی‌ها پیشنهادی را به عجمانی‌ها اعلام کردند که 1 میلیون دلار در چند قسط با آنها پرداخت نمایند.

 

همچنین با توجه به حرف و حدیث‌هایی که در مورد خلعتبری در رسانه‌های ایران بیشتر شده، مسئولان عجمان نیز با استفاده از چند ایرانی که به


زبان فارسی و عربی هم مسلط هستند وضعیت رسانه‌های ایران درباره خلعتبری را به دقت زیر نظر دارند و این موضوعات را بررسی می‌کنند.

 

فارس

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 523 تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392 ساعت: 23:27

 


 

 

 
 
 
 
 
 
هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم غایب بود.

پوشاک ورزشی، آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت در تمرین امروز استقلال غایب بود و به احتمال زیاد همراه این تیم به رشت سفر نمی کند.

 

* پژمان نوری اولین بازیکنی بود که در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* جواد نکونام با 10 دقیقه تاخیر در تمرین امروز حاضر شد.

* لاوره، جمشیدیان و تیموریان غایبان امروز تمرین استقلال بودند.

* هاشم بیگ زاده بعد از مدتها مصدومیت در تمرین امروز حاضر شد . او بعد از صحبت با دکتر نوروزی و ستوده دور زمین دوید.

* مسئولان کمپ مرحوم ناصر حجازی امروز پیش پای بازیکنان قربانی ذبح کردند و بازیکنان هم خون قربانی را به سر و صورتشان می زدند.

* محمد قاضی طبق روال روزهای گذشته امروز هم با 206 در تمرین حاضر شد و پورشه جنجالی اش را به تمرین نیاورد.

* قلعه نوعی در ابتدای تمرین به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

* ساموئل با 40دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد و دور زمین دوید.

* علی ضیا و دوربین برنامه ویتامین سه در تمرین امروز حاضر شدند. شوخی های رحمتی با ضیا هم در نوع خود جالب توجه بود. ضیا یکی از مجریان صدا و سیما است که همه جا پرسپولیسی بودن خودش را اعلام کرده است.

* در بخشی از تمرین استقلال هم علی ضیا به مهدی رحمتی پنالتی زد و برایش کری خواند.

* برنامه شوک هم به صورت اختصاصی با قلعه نوعی و رحمتی مصاحبه کرد.

* بازیکنان بعد از گرم کردن به 2 گروه تقسیم شده و آقا وسط بازی کردند.

* دروازه بانها هم زیر نظر بابازاده به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* بعد از بازی آقاوسط هم کادر فنی با چیدن آدمکها کارهای تاکتیکی را دنبال کردند.

* قلعه نوعی در پایان تمرین از تماشاگران خواست تمرین را ترک کنند اما خبرنگاران در تمرین ماندنی شدند.

 

اوج

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 525 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت: 21:17


 

 
 
 
 
چند تن از هواداران پرسپولیس پس از تمرین امروز با لیدرها و مأموران انتظامی ورزشگاه درفشی‌فر درگیر شدند.

تولیدی پوشاک ورزشی،‌ پس از تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی که بازیکنان به سرعت ورزشگاه درفشی‌فر را ترک می‌کردند برخی از هواداران به آنها اعتراض‌هایی داشتند و الفاظ خوبی در قبال آنها به کار نمی‌بردند. به همین دلیل لیدرها و مسئولان انتظامی درفشی‌فر دقایقی با این هواداران درگیری لفظی پیدا کردند. اما پس از دقایقی همه چیز ختم به خیر شد.

 

*مارکو هافبک صربستانی پرسپولیس پس از تمرین امروز از ناحیه کمر مورد معاینه قرار گرفت و مشخص شد که وضعیت او باید در روزهای آینده بیشتر بررسی شود.

 

*یک نابینا نیز پس از تمرین امروز در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد و از آنها درخواست می‌کرد تا برای بازی‌های بعدی متفاوت‌تر از بازی با سایپا باشند که این موضوع در نوع خود بسیار جالب بود.

 

 

فارس

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 314 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت: 21:13

 


 

 

 
 
 
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه این باشگاه تهرانی 68 سال قدمت دارد اما داشتن کمپی با امکانات ناچیز شایسته این تیم پرطرفدار نیست، گفت: استقلال زندگی و خانه من است اما پرسپولیس را هم دوست دارم زیرا مایه افتخار فوتبال ایران است.

پوشاک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر امروز سه‌شنبه استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد، داماش هم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که از مربی باهوشی به نام افشین ناظمی سود می‌برد.

 

وی افزود: ما بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم. آنها تیمی با برنامه هستند و در دیدارهای اخیر خود روی اشتباهات فردی نتیجه نگرفته‌اند. باید عنوان کنم بازی در رشت برای ما خیلی سخت است ولی روز به روز هماهنگ‌تر می‌شویم و امیدوارم با رسیدن مصدومان تیم به شرایط بهتری برسیم.

 

سرمربی تیم استقلال در خصوص بازی روی چمن مصنوعی نیز اظهار داشت: این هم از بدشانسی ما است که قبل از بازی در لیگ قهرمانان آسیا باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. کاش قبل از دیدار با بوریرام در یک شهر دیگر یا چمن طبیعی بازی می‌کردیم ولی بهرحال باید بازی کرد.

 

وی درباره آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان و حضور او در دیدار با داماش گیلان تاکید کرد: آندو مصدوم است و به احتمال 99 درصد هم به این بازی نمی‌رسد. سه بازیکن دیگر هم که مصدوم بودند و نمی‌توانیم از آنها بهره بگیریم.

 

قلعه‌نویی در ادامه در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی در خصوص اینکه چرا در هر تیمی عملکرد موفقیت‌ آمیزی داشته است، تصریح کرد: اول خدا و پس از آن اهل بیت به من کمک کردند. من عاشق کارم هستم. ما یک گروه هستیم و روزی 7-8 ساعت کار می‌کنیم تا موفق شویم.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تنها با ستاره‌ها موفق بوده، عنوان کرد: زمانیکه به استقلال آمدم، 13 ستاره این تیم جدا شده بودند و با بازیکنان جوانی مانند انصافی، صادقی، قربانی و سیدعباسی کار کردم. در مس کرمان، استقلال اهواز و تراکتورسازی هم همین شرایط را داشتم. ما در هر بازی بحث مربیگری را داریم که خدا نکند، اشتباه کنم چرا که یک عده کارشناس همیشه بعد از بازی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در زمان بازیگری فکر می‌کرد روزی مربی شود؟، تاکید کرد: آن زمان هم به مربیگری فکر می‌کردم و قسم می‌خورم دوست داشتم مربی خوبی شوم. هنوز هم برنامه‌های تمرینی استانکو و کریستوف دام را در منزل دارم.

 

وی در خصوص آرزوی دوران کودکی خود خاطرنشان کرد: آن موقع آرزویی نداشتیم و تنها دنبال توپ پلاستیکی می‌دویدم. نه دوست داشتم دکتر شوم نه خلبان زیرا می‌دانستم از پس این کارها برنمی‌آیم.

 

اگر روزی برای هدایت پرسپولیس پیشنهادی 10 میلیارد تومانی دریافت کنید، آن را می‌پذیرید؟، قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش گفت: من در کمپ استقلال و مقابل هواداران این تیم می‌گویم، استقلال زندگی و خانه من است اما پرسپولیس را هم دوست دارم زیرا مایه افتخار فوتبال ایران است.

 

وی با طرح این پرسش که استقلال 68 سال قدمت دارد اما آیا این کمپ با این امکانات ناچیز شایسته چنین تیمی است؟، اظهار داشت: روزی که خدمت آقای هاشمی رفسنجانی رسیدیم، ابتدا به ایشان گفتم مردم گرسنه‌اند و باید فکری به حال آنها کرد و در پایان راجع به ورزش با ایشان صحبت کردم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد آرزوی آینده‌اش گفت: آرامش، امنیت و عدم مشکل مالی مردم ایران آرزوی من است، کشور ایران آنقدر پولدار است که مردم آن می‌توانند بهتر از سوئیس و خیلی از کشورهای اروپایی زندگی کنند.

 

آیا دوست دارید امروز سرمربی تیم ملی باشید؟ وی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: خدا گواه است تنها به استقلال و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنم.

 

قلعه‌نویی در مورد اینکه از آن "علی" معروف چه خبر؟، خندید و گفت: ایشان فعلا در کانادا هستند.

 

 

مهر

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 513 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت: 21:07


 

 
 
 
 
 
دو بازیکن تیم استقلال در آستانه اخراج از محل سکونتشان که هتل المپیک است قرار دارند.

پوشاک ورزشی، باشگاه استقلال باز هم این روزها دچار مشکلات مالی شده هر چند فتح الله زاده با رونمایی از کارت هواداری قصد دارد مشکلات مالی را کمتر کند اما دو بازیکن جوان این تیم در آستانه اخراج از محل سکونتشان هستند.

فردین عابدینی و سید حسین حسینی دو بازیکنی که در هتل المپیک اقامت دارند به خاطر مشکلات مالی با تهدید مدیر هتل مواجه شده اند.

در صورتی که فتح الله زاده نتواند مبلغ اقامت آنها را تا پایان سال پرداخت کند این دو نفر باید در کمپ استقلال مستقر شوند.

جالب اینجا است که تا همین اواخر فصل قبل مجتبی جباری هزینه اقامت بازیکنان جوان استقلال را در هتل المپیک پرداخت می کرد که با جدایی جباری این موضوع منتفی شد و حالا استقلالی ها هم نتوانستند این هزینه را متقبل شوند.

 

نامه

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 576 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت: 21:01


 
 
 
 
مسئولان باشگاه استقلال برای پرداخت طلب هافبک جدید خود به فکر اجاره دو طبقه از محل این باشگاه افتاده‌اند.


پوشاک ورزشی آراداسپرت، آندرانیک تیموریان در ابتدای فصل با قراردادی به استقلال پیوست و پولی از فتح الله زاده نگرفت تا در جمع آبی


پوشان حاضر شود اما این بازیکن این روزها مطالبات خود از باشگاه استقلال را می خواهد.

 

مسئولان باشگاه استقلال که فعلا توان پرداخت پول این بازیکن را ندارند برای عدم بد قولی تصمیم جالب گرفته اند.

 

استقلالی ها قصد دارند طبقه دوم و چهارم باشگاه استقلال را اجاره بدهند تا از طریق رهن این دو واحد بزرگ بخشی از مطالبات تیموریان را


پرداخت کنند.

 

قرار است طی چند روز آینده دو واحد از باشگاه اجازه داده شود تا تیموریان از جمع معترضان مالی خارج شود.

 

نامه

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اراداسپرت,سایت آراداسپرت,aradsport,اراداسپرت,آراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی,تولیدی آراداسپرت,تولیدی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 377 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت: 20:48


 
 
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌در پورتال جدید پرسپولیس ۸ میلیون نفر می‌توانند به طور آنلاین بازی کنند.

تولیدپوشاک ورزشی اراداسپرت، محمد رویانیان پس از افتتاح پورتال و بازی جدید رایانه‌ای پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: حق جوانان ایرانی است که برایشان بازی‌های رایانه‌ای بسازیم و باید به این نیاز جوانان پاسخ بدهیم ما همیشه رو به جلو حرکت کرده‌ و می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: در پورتال جدید باشگاه پرسپولیس اگر فتح‌الله‌زاده ناراحت نشود، 8 میلیون نفر می‌توانند به طور آنلاین بازی کنند و یک میلیون لینک می‌تواند در آن دخیل باشد، این قدرت پرسپولیس است. این هدیه را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم.

 

وی با اشاره به کُری‌خوانی برای استقلالی‌ها گفت: خیال همه راحت من همیشه برای فتح‌الله‌زاده و استقلالی‌ها کُری می‌خوانم. هر جا می‌روم یک استقلالی و دهها پرسپولیسی می‌بینم. بازی تاریخی 6 تایی‌ها نیز از یاد هیچکس نمی‌رود.

 

مدیرعامل پرسپولیس پس از این صحبت‌ها و در حالی که عدد 6 را با دستانش نشان می‌داد به سمت غرفه‌های دیگر رفت تا از آن بازدید کند، ضمن آنکه حدود 200،300 نفر نیز پشت سر او به راه افتاده بودند.

 

 

فارس

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : سایت اراداسپرت,سایت آراداسپرت,aradsport,اراداسپرت,آراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی,تولیدی آراداسپرت,تولیدی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی اراداسپرت,تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 536 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت: 20:43

خبرنامه